Geberit

In bijna geen enkele badkamer of toiletruimte is de Know-How van Geberit tegenwoordig nog weg te denken. Waar Geberit producten vroeger nog de stille krachten achter de wand vormden, zetten de zichtproducten hun opmars naar zowel publieke als particuliere sanitaire ruimtes stevig voort. Want wie op zoek is naar betrouwbare sanitairoplossingen, zowel achter als voor de wand, kan simpelweg niet om de kennis en kunde van Geberit heen.

Geberit Groep

Geberit is ruim 130 jaar geleden als loodgietersbedrijf in Zwitserland gestart. Inmiddels is zij de status van familiebedrijfje ruimschoots ontgroeid; wereldwijd werken er meer dan 5.200 mensen bij Geberit en zijn Geberit producten al miljoenen malen toegepast in woningen, theaters, vliegvelden, hotels en andere prestigieuze bouwwerken over de hele wereld.

Als kennisgeoriënteerde organisatie kan Geberit het zich niet veroorloven stil te zitten. Door de jaren heen heeft Geberit dan ook een aantal belangrijke nieuwe producten ontwikkeld die op dit moment standaard in vele badkamers worden toegepast. Zo bracht Geberit o.a. in 1950 het eerste kunststof spoelreservoir en in 1965 het eerste inbouwreservoir op de markt, waardoor het wandhangende toilet zoals wij dat nu kennen mogelijk gemaakt werd.

Onze Research & Development medewerkers verliezen bij productinnovaties en de ontwikkeling van nieuwe producten nooit de toepassing- en kwaliteitswensen van de klant uit het oog. Hierdoor ontstaan producten die moeiteloos aansluiten bij de vraag die in de markt gesteld wordt. Dankzij intensief contact met de markt zijn wij altijd op de hoogte van wat er speelt bij onze (potentiële) klanten.

Bekijk hier de website van Geberit

Belangrijk!

Vanwege de actuele maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus is de showroom uitsluitend geopend voor bezoekers die een afspraak hebben met een van onze adviseurs. Wij verzoeken alle bezoekers om zich bij binnenkomst te melden bij onze receptie.

Wij begroeten u graag op gepaste afstand (1.5 meter) Wij vragen u om tijdens uw bezoek deze afstand ten opzichte van onze medewerkers te respecteren.

Mocht u verkouden zijn, hoesten of griepachtige klachten hebben, dan willen we u vragen om uw afspraak in de showroom te annuleren en een andere keer langs te komen. Dit om onze andere klanten en onze medewerkers een veilig gevoel te geven.

Dank voor uw begrip